środa, 24 grudnia 2014

Feliz Navidad!

No to zaczynamy...
Wesołych, pogodnych, radosnych, szczęśliwych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia życzy suenos;**
Przepraszam, nigdy nie byłam dobra w składaniu życzeń. Zawsze musiałam odwalić jakiegoś babola, dlatego dzisiaj nie przesadzam. Oby się spełniły wasze marzenia i zdrowie dopisywało, chyba to jest najważniejsze;)
Jak prezenty? Obiecałam jeszcze jeden prócz świątecznego opowiadania i słowa dotrzymałam. O co mi chodzi? Na blogu głównym:
http://suenos-pisze.blogspot.com (otworzy się w nowej karcie, spokojnie ;p)
znajdziecie post o reprezentacji Hiszpanii. Polecam przeczytać, bo kiedy sama to pochłaniałam miałam niesamowicie szeroki uśmiech na twarzy;)
Jeszcze raz najlepszego i zmykam na Wigilię skarby ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz