sobota, 6 grudnia 2014

Prezent na Mikołajki!

Jak wiecie, dzisiaj święto Mikołaja!
Wszyscy dają sobie prezenty i takie tam. Stary zwyczaj. Moja rodzina preferuje (na ten dzień) ręcznie robione prezenty, więc moje zdziwienie było wielkie, kiedy dostałam kurs języka hiszpańskiego i książkę o Podolskim.  A sama każdemu zrobiłam zakładki do książek wypruwając sobie oczy, kiedy podwójnie wyszywałam na sztywnym materiale "FC Barcelona". Ale nieważne.
Chcę Was poinformować, że także przygotowałam dla Was niespodziankę. Otóż ruszyłam z nowym blogiem. Nie będę przeciągać, bo nie ma po co. Tylko opis, link i do widzenia, bo Real Madryt na boisko wchodzi!! ♥
"Młody, szczęśliwy, spełniony. Marc Bartra ma wszystko - rodzinę, pieniądze, swoją ukochaną Barcelonę i ślub zapasem. Niestety, jak to często bywa, los skomplikuje mu życie, kiedy pewnego ranka obudzi się w łóżku obok ślicznej przyjaciółki swojej narzeczonej. Pytanie, czy tego chciał, czy po prostu uległ emocjom po hucznej imprezie sylwestrowej."
Zachęcam do przeczytania prologu: http://tot-el-camp-es-un-clam.blogspot.com/ 
Serdecznie zapraszam i miłej końcówki Mikołajek!!! ;** 

1 komentarz: